Mowa serca | 1whiteangel3
Witam :)
Mam podpisaną umowe w Play na 2 lata. Jak na razie telefon mam od około roku i w tym czasie w naprawie na gwarancję zdążył być już dwa razy [raz w sierpniu 08 i obecnie od poniedziałku]. Czy jest coś takiego że za którymś oddaniem do naprawy operator ma obowiązek wydać nowy telefon? Czy to zależy tylko od tego w jakim stopniu telefon jest zepsuty.
Dodam że za każdym razem jest to samo - zawiesza się wyświetlacz tj. robi się po prostu biały i koniec, trzeba wyjmować baterie i od nowa go włączać co jest nie lada wyczynem bo przy włączaniu również się zawieszał... ;/
powinni CI wymienić. Powiedz, że nie po to kupowałaś u nich telefon, żeby wciąż się zawieszał. Masz prawo prosić o nowy telefon. Jeśli Ci nie wymienią.... no to musisz poczekać jeszcze rok zanim Ci umowa wyjdzie.
a jaki masz tel?
a jaki masz tel?
LG KU385
i wlaśnie nie wiem ile razy musiałby być w naprawie, żeby go wymienili w końcu na nowy... Coś mi się wydaje że minimum 3, ale nie jestem pewna dlatego się tutaj o to zapytałam.
LG KU385
szkoda telefonu, bo fajny. Spytaj się ich czy jest taka możliwość, żeby Ci wymienili, jeśli nie to już nie wiem.
szkoda telefonu, bo fajny. fajny to on może i jest, funkcje i obsługa jak najbardziej na tak, ale bardzo się niszczy... także po roku użytkowania wygląda na co najmniej 3 lata, niestety.
to nie dobrze, że się tak niszczy. Może nie dbasz? xD żartt :) Na przyszłość : bierz telefony bez klapki i nierozsuwane. Bo według mnie są nie wygodne i szybko się niszczą. Fakt faktem, że każdy się niszczy.
Nie ma chyba konkretnej liczby napraw.
"Mamy prawo domagać się od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy towaru albo wymiany. Wybór należy do nas, nie do sprzedawcy. Dopóki jest możliwa wymiana albo naprawa, nie możemy żądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar. Jeżeli wymiana nie jest możliwa, pozostaje nam naprawa. Zgłoszone przez nas żądanie stanowi zobowiązanie dla sprzedawcy. Nie może on zatem sam zadecydować, że zamiast wymiany towaru na nowy naprawi go bez naszej zgody. Sprzedawca nie będzie musiał wymieniać towaru na nowy tylko wtedy, gdy nie jest to możliwe albo wymaga nadmiernych kosztów i sprzedawca to udowodni.
Zwrotu pieniędzy możemy domagać się tylko wtedy, gdy niezgodność towaru z umową jest istotna i wystąpi choć jedna z następujących sytuacji:
• sprzedawca nie jest w stanie doprowadzić towaru do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę ani naprawę, bowiem jest to niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów;
• naprawa albo wymiana nie została wykonana przez sprzedawcę w odpowiednim czasie;
• naprawa albo wymiana naraża kupującego na znaczne niedogodności.
Oznacza to, że zwrotu pieniędzy od razu, bez żądania najpierw wymiany albo naprawy, możemy domagać się tylko w przypadku, gdy wymiana albo naprawa narażałyby nas na znaczne niedogodności. Gdy niezgodność towaru z umową nie jest istotna, możemy jedynie żądać obniżenia ceny. "
Nie wiem czy ci wymienią.Idź z rodzicami,przedstaw sytuacje.
Tak pisze na stronie Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
bierz telefony bez klapki i nierozsuwane. Bo według mnie są nie wygodne i szybko się niszczą
Według ciebie.Jak się ma dobry telefon i nie rzuca się nim po ścianach to się nic szybko nie zniszczy.
Powinni Ci telefon wymienić.
Idź do punktu Play, powiedz co Ci się z telefonem dzieje. I że taka sytuacja nie raz miała miejsce.
I to nie prawda, że telefony rozsuwane/z klapką szybko się niszczą.
To zależy, czy się o niego dba.
właśnie chyba poczekam co będzie po tym jak z naprawy wróci. Jak jeszcze raz będzie się psuł to będę musiała przejść się i domagać wymiany na nowy.
Po drugie: ,