ďťż

Mowa serca | 1whiteangel3

Mam MIX Plusa, aktywowałam usługę "Darmowy numer w sieci Plus".

Szczegóły:
http://plus.pl/oferta_ind...r_w_sieci_plus/

Trzeba tam wpisać kod *104*11*48XXXXXXXXX#, gdzie X to ten wybrany numer.
I ja, wpisując ten wybrany numer, pomyliłam się o jedną cyfrę.
Po prostu zamieniłam kolejność, wiem, 10 zł jestem w plecy, ale nie o to mi chodzi.

Gdy chcę dezaktywować tą usługę, muszę wpisać numer, który wybrałam.
Jednak ja nie mam pojęcia, w której cyfrze się tam pomyliłam, i nie znam numeru, który wpisałam. ;x

No więc sprawdzam, jaki numer wybrałam. (*104#)
Przyszedł sms o treści:
WOLNY NUMER nie został wprowadzony. Abu ustawić numer wybierz: *104*11*48nr_telefonu# i rozmawiaj za darmo.
Hm, jak nie został wprowadzony, to czemu 10 zł mi zabrało z konta?! ale mniejsza. -,-

Skoro numer nie został wprowadzony, to go wprowadzę zgodnie z kodem.
Przychodzi do mnie sms:
Twój Wybrany Numer to . By zmienić ten numer musisz najpierw go usunąć wpisując *104*00*48nr_telefonu (usł. bezpłatna) i ponownie aktywować usługę.

Problem w tym, że nie napisali, jak jest mój wybrany numer. Po prostu pisze "Twój Wybrany Numer to ."
Jakby kropka była moim numerem. ;x
I nie mogę go dezaktywować w żaden sposób.

Wie ktoś może, jak to zrobić?

Punkty.

Wiem że to poplątane, ale nie umiem inaczej wytłumaczyć ;C


W tej sytuacji najrozsądniejszy wydaje się kontakt z BOKiem.

kontakt z BOKiem.
A nie ma innego wyjścia? ;x

__

Można do kosza.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • centurion.xlx.pl