Mowa serca | 1whiteangel3
Mam MIX Plusa, aktywowałam usługę "Darmowy numer w sieci Plus".
Szczegóły:
http://plus.pl/oferta_ind...r_w_sieci_plus/
Trzeba tam wpisać kod *104*11*48XXXXXXXXX#, gdzie X to ten wybrany numer.
I ja, wpisując ten wybrany numer, pomyliłam się o jedną cyfrę.
Po prostu zamieniłam kolejność, wiem, 10 zł jestem w plecy, ale nie o to mi chodzi.
Gdy chcę dezaktywować tą usługę, muszę wpisać numer, który wybrałam.
Jednak ja nie mam pojęcia, w której cyfrze się tam pomyliłam, i nie znam numeru, który wpisałam. ;x
No więc sprawdzam, jaki numer wybrałam. (*104#)
Przyszedł sms o treści:
WOLNY NUMER nie został wprowadzony. Abu ustawić numer wybierz: *104*11*48nr_telefonu# i rozmawiaj za darmo.
Hm, jak nie został wprowadzony, to czemu 10 zł mi zabrało z konta?! ale mniejsza. -,-
Skoro numer nie został wprowadzony, to go wprowadzę zgodnie z kodem.
Przychodzi do mnie sms:
Twój Wybrany Numer to . By zmienić ten numer musisz najpierw go usunąć wpisując *104*00*48nr_telefonu (usł. bezpłatna) i ponownie aktywować usługę.
Problem w tym, że nie napisali, jak jest mój wybrany numer. Po prostu pisze "Twój Wybrany Numer to ."
Jakby kropka była moim numerem. ;x
I nie mogę go dezaktywować w żaden sposób.
Wie ktoś może, jak to zrobić?
Punkty.
Wiem że to poplątane, ale nie umiem inaczej wytłumaczyć ;C
W tej sytuacji najrozsądniejszy wydaje się kontakt z BOKiem.
kontakt z BOKiem.
A nie ma innego wyjścia? ;x
__
Można do kosza.