Mowa serca | 1whiteangel3
Korzystając z tego, że w czasie szlabanu mam 10 minut , na załatwienie wszystkich spraw na kompueterze, błagam Was o prośbę.
Konto mam w plusie. Poszłam, kupiłam doładowanie tak jak to zawsze robię. Wpisuję kod i w sms zwrotnym przychodzi mi: Billing system not available. No, ale myślę sobie, zadzwonię i wprowadze kod innym sposobem i po wprowadzeniu kodu miły głos pani z obsługi wyjaśnia mi ,,Twoje konto nie może być zasilone, za chwilę nastąpi koniec połączenia".
Ktoś tak miał?
Mam czekać czy jak?
Nawet mi nie mówcie, że 30 zł poszło się kąpać. =,=
P.S: włączałam i wyłączałam telefon, próbowałam to zrobić na innym telefonie. NIC.
Może rodzice założyli blokade ?
Gecio., nie.
to jest konto, o którym oni nie wiedzą. nie ma szans.
Idź do punktu obsługi klienta i zrób rozróbę ;33.
Przejdź się do najbliższego punktu plusa i tam się zapytaj.
A może jakiś błąd w sieci był? Czasem się tak zdarza.
Może plus zamula, spróbuj za 15 minut ;)
dzwonię tam co minutę , cały czas ,,konto nie może zostać zasilone"
na serio tak nikt inny nie miał? Mój tata kiedyś nie mógł doładować, zadzwonił do Biura Obsługi i mu babka powiedziała, że jakiś błąd mają.
Animowana., i po prostu musiał czekać tak?
ok. kosz.
przyszedł mi własnie sms, że przepraszają, ale usługa jest chwilowo niedostępna. żeby spróbować później.
no to spróbuje.
dziękuje, kosz.
Udało Ci się ?
Bo ja właśnie też teraz to mam i nie mogę doładować o.O .